środa, 22 kwietnia 2015

LIEBSTER BLOG AWARD





 Nie wiem od czego zacząć... Bardzo dziękuję Avis z Książkowego Imperium <klik> za nominację. Jestem początkującą blogerką, nie mam zbyt dużo obserwatorów i bardzo dziękuję Avis za nominowanie mnie :)
Zaczynamy!

1.Jaka książka wywarła na Tobie największe wrażenie? Dlaczego akurat ta?

Największe wrażenie..."Love,Rosie"/"Na końcu tęczy"-Cecelia Ahern . Chyba dlatego, że jest bardzo życiowa. Dużo uczymy się podczas czytania tej książki, jest bardzo pouczająca. Polecam ją każdemu !

2.Wolisz książki jednotomowe czy kilku?

Wolę książki kilkutomowe, poznajemy w nich lepiej bohaterów oraz otaczający ich świat. Oczywiście jeżeli mi się znudzi jakaś seria to przestaję ją czytać.

3.Jak lubisz spędzać czas wolny?

Czytanie książek pochłania większość mojego wolnego czasu. Jestem  dość leniwa więc niekiedy uda się moim przyjaciółką wyciągnąć mnie z domu. Jeżeli chodzi o zakupy lubię je robić tylko w sobotę, jak mam iść po coś po szkole dostaję szału.

4.Jakie jest twoje marzenie? Nieważne czy realne, czy nie.

Jednym z moich marzeń jest podróżowanie w czasie. Do przyszłości jak i również do przeszłości.

5.Prowadzisz jakieś inne blogi?

Nie, nie prowadzę.

6.Jaka jest twoja ulubiona para książkowa?

 Daemon i Katy z serii pt."Lux"-Jennifer L. Armentrout

7.Wolisz spędzać czas w domu czy na zewnątrz?

Bardziej w domu, ale to zależy jaki mam nastrój oraz od tego jaka jest pogoda.

8.Co myślisz o ekranizacjach książek?

Ogólnie jest to fantastyczny pomysł, choć większość ekranizacji jest bardzo pozmieniana, fabuła, wygląd bohaterów. Jestem bardzo zła, gdy przeczytam książkę, oglądnę film i się okazuje, że to dwie różne bajki. Są również ekranizacje, które bardzo przypominają książkę.

9.Masz jakieś zwierzę? Jeśli tak to jak się wabi?

Mam kotka, który wabi się Głupek, a to dlatego, że jest strasznie śmieszny i robi głupie rzeczy :)

10.Jaki jest twój ideał płci przeciwnej.

Nie mam ideału. Dużo chłopaków mi się podoba, a bardzo różnią się od siebie z wyglądu jak i z charakteru.

11.Należysz do fandomów? Jeśli tak, to jakich?

Należę do: Swifties i Selenators :))


 Ja nominuję:
1.Zakątek Czytelnika
2.Z książką przez świat
3.Wąchając książki
4.Namalować świat słowami
5.LimoBooks
6.Książki, recenzje, czytelnicy


Moje pytania:
1. Jaki jest Twój ulubiony i znienawidzony przedmiot szkolny?
2. Najlepsza książka z przekazem.
3. Jaka jest Twoja ulubiona seria książkowa?
4. Jakie są Twoje plany na przyszłość?
5. Na miejscu jakiego książkowego bohatera chciałabyś się znaleźć? Dlaczego?
6. Za co lubisz siebie a za co nienawidzisz?
7. Jakie jest twoje hobby?
8. Interesujesz się jakimś sportem (niekoniecznie musisz go uprawiać)?
9. Ulubiona para książkowa :))

No to tyle. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :))
Pozdrawiam, Marlena :)

15 komentarzy:

  1. Hahaha nie mogę przestać się śmiać. Genialne imię dla kota :'D

    http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem też jestem takim domownikiem, a czasem jak mam posiedzieć chwilę w domu to mnie szlag trafia :D Kobieta zmienną jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te kobiece humorki... :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi :D Bardzo dziękuję Ci za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominacja zasłużona, masz ładny blog i piszesz fajne recenzje :))

      Usuń
  5. Gratulacje :) Ciekawe imię dla kotka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację!
    Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa twoich odpowiedzi :))

      Usuń
  7. Gratuluję :D Daemon i Katy to też moja ulubiona para <3

    OdpowiedzUsuń
  8. http://colorfullibrary.blogspot.com/ Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę. Oni są świetni, a moje ulubione momenty to gdy Daemon się przełamywał. Jejku jaki on słodki :))

      Usuń
  9. To wygląda na to, że obie jesteśmy nowe w recenzenckim świecie. ;) Imię dla kotka po prostu genialne. ;D

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początek jest zawsze stresujący. Mam nadzieję, że obie poradzimy sobie w blogowaniu :))

      Usuń
  10. Gratuluję ! Zasłużyłaś na 100% i życzę więcej sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :))

      Usuń

-Zależy mi na szczerych opiniach
-Jeżeli podoba Ci się mój blog zapraszam do obserwacji