czwartek, 9 kwietnia 2015

TITLES TAG

Zostałam nominowana do Titles Tag przez Avis z bloga Książkowe Imperium <klik>. Dzięki wielkie:))
Robię tę post od nowa ponieważ jestem taka nieogarnięta i poprzedni  usunęłam xD
A więc....


1. Najdłuższy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.
"Miasto zagubionych dusz"- Cassandra Clare
 2. Najkrótszy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność. 
"Opal"- Jennifer L.Armentrout
3. Tytuł, który w najmniejszym stopniu nie ma nic wspólnego z książką. 
"Zabrana o zmierzchu"-C.C Hunter 
Książka jest na prawdę świetna , no ale tytuł nie pasuje...:/
4. Tytuł, który perfekcyjnie opisuje książkę.
"Czerwona królowa"-Victoria Aveyard
5.  Najbardziej irytujący tytuł
"50 twarzy Greya"- E.L James
6. Zmiksuj wszystkie tytuły razem i stwórz swój tytuł.
"Zabrana o zmierzchu Czerwona królowa zagubiła się w duszy o 50 twarzach Greya w mieście Opal"- Marlena

Tadaaaan.... Zrobiłam ! :)) 
Mam nadzieję ,że się wam spodobał mój mix ^^ 

4 komentarze:

  1. Wyszedł Ci genialny tytuł :D

    http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, jaki zabawny ten ostatni tytuł wyszedł! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Siedziałam przy tym z 15 min zanim coś wymyśliłam :))

      Usuń
  3. Tytuł fajny. Zgadzam się że tytuł 50 twarzy Grey jest irytujący.http://tiggerssreads.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

-Zależy mi na szczerych opiniach
-Jeżeli podoba Ci się mój blog zapraszam do obserwacji