piątek, 1 maja 2015

KITTY BOOK TAG





Witam Was kochani w kolejnym Book'owym Tag'u :)) Zostałam nominowana podwójnie przez Agnieszkę oraz Olę. Dziękuję Wam bardzo za tą nominację :)

1. Manx, czyi książka, w której czegoś mi brakowało.
Brakowało mi akcji w książce "19 razy Katherine" Johna Green'a. Nudziłam się jak ją czytałam. Pomysł na książkę był dość fajny, ale nic specjalnego się tam nie działo. Przyznam, że to najgorsza książka pana Green'a jaką czytałam.

2. Munchkin, czyli książka, którą przeczytałam w najkrótszym czasie.

Jej...muszę wysilić trochę pamięć. Chyba była to książka "Hopeless"-Hoover Collen, pamiętam, że przeczytałam ją w jedną noc. Tak mnie wciągnęła, że siedziałam i czytałam ją chyba do godz 1:))

3. Khaoo Manee, czyli książka z więcej niż jednym bohaterem.
I przy tym pytaniu najdłużej rozmyślam. Jestem w trakcie czytania "Wyścigu śmierci"-Maggie Stiefvater. Jest ona pisana z perspektywy dwóch bohaterów. Więc jest więcej niż jeden :))

4. Syjam, czyli książka, która za mną chodzi.
Nie daje mi spokoju "Eleonora & Park". Mam ją u siebie na półce, ale jeszcze trochę poleży tam sobie. Nie ma dnia, żebym nie czytała coś na temat tej książki, tak jest o niej głośno.

5. Ragdoll, czyli książka królewska.
Po dłuższym rozmyślaniu zdecydowałam się na "Czerwoną Królową"-Aveyard Victoria. Z tego co czytałam większość pisze "Rywalki"-Kiera Cass, ja chciałam coś zmienić

6.Dachowiec, czyli książka, którą uwielbiasz, a nie jest zbyt znana.
Ta książka skradła mi serce. Na pewno jest jedną z najlepszych, jaką czytałam. A mowa tu o "Magicznej gondoli"- Eva Voller. Ogólnie całą serię Wam BARDZO POLECAM !!

Ja nominuję:
Książkowe Imperium
Limonette Books
BookAda

To tyle na dzisiaj. Zachęcam każdego do tego zrobienia tego TAG'u.
Pozdrawiam ! :))


9 komentarzy:

  1. również robiłam ten TAG :D
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też robiłam ten tag :P "19 razy Katherine" chciałam przeczytać, ale wszyscy mówią, że jest gorsza od innych książek Greena, więc chyba ją sobie odpuszczę :<
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek oprócz Rywalek o których wspomniałaś, a szkoda. Może kiedyś również skorzystam z tego Tagu :)
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Często czytam o tym, że "19 razy Katherina" czegoś brakowało, ale sama jeszcze nie miałam okazji jej poznać :) "Czerwoną królową" mam w planach ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. "19 razy Katherine" - marzę by już ją przeczytać, ale coraz częściej natrafiam na informacje, że to generalnie najgorsza ze wszystkich książek Greena. Nie mniej jednak z pewnością nie zrezygnuję by ją przeczytać. :)
    Świetny TAG! <3 Kocurkowy. :D

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tym tagu, szczerze mówiąc, ale wydaje się ciekawy. Fajnie, ze wybrałaś "Czerwoną Królową" i "Eleonora & Park" , chociaż tej drugiej książki nie czytałam.

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Tag !

    Pozdrawiam:*
    Może obserwujemy ? Zacznij, i napisz u mnie, wtedy i ja zaobserwuję :)
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie przypadło mi do gustu 19 RK :/

    Obserwuję! : )
    http://bookocholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny Tag ;)
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Zależy mi na szczerych opiniach
-Jeżeli podoba Ci się mój blog zapraszam do obserwacji